GASTROENTEROLOGIE - CABINET GASTROENTEROLOGIE VOLUNTARI, PIPERA, ILFOV

Ai nevoie de o consultatie la gastroentorologie in zona Voluntari, Pipera, Ilfov? Clinica medicala MoniStar - consultatii gastroenterologie la tarife imbatabile.

GASTROENTEROLOGIE - CLINICA VOLUNTARI, PIPERA, ILFOV

Gastroenterologia - Voluntari, Pipera, Ilfov este se ocupă cu diagnosticarea și tratarea bolilor digestive-hepatite, ciroze hepatice, pancreatite, litiază biliară, gastrite, ulcer gastric, afecțiuni colonice, cancere digestive, etc).

Din păcate, de foarte multe ori cei care suferă de afecțiuni din sfera gastroenterologiei evită să meargă la doctor și preferă să meargă la farmacie pentru a primi un medicament care să le amelioreze problema,însă aceasta este o soluție pe termen scurt sau mai grav nu este un tratament adecvat.

În gastroenterologie sunt o serie de afecțiuni care necesită monitorizare pe termen lung a pacientului, așa că nu ezitați să apelați la medicul gastroenterolog pentru orice senzație de arsuri pe esofag, dureri abdominale sau tulburări ale tranzitului intestinal.

Esofagul, stomacul, colonul, pancreasul, ficatul toate acestea fac parte din sistemul dumneavoastră digestiv. Astfel va este destul de dificil conform simptomelor care sunt problemele ce țin de gastroenterologie și din acest motiv este important să veniți la medic.

Un rol important îi revine medicului gastroenterolog în screeningul cancerului colo-rectal, care cuprinde pacienți cu antecedente familiale de cancer colonic sau polipi colonici. Nu pe ultimul loc se află tratamentul și consilierea pacienților cu hepatite virale (virus B și C).

Va invităm să ne contactați în vederea programării unui consult de rutină, chiar dacă sănătatea dumneavoastră este bună, și cu atât mai mult dacă prezentați unul sau mai multe din următoarele simptome :

diaree cronică, constipație cronică, sau alternantă diaree-constipație;
urme de sânge prezent în scaun (fie roșu deschis sau foarte închis la culoare);
senzația repetată că după scaun intestinul nu se golește complet;
senzația frecventă de balonare și/sau crampe abdominale;
scaun care este mai subțire că de obicei;
pierdere în greutate fără un motiv aparent;
senzația persistentă de epuizare;
vomitat repetat.